loading...
تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان
محمد امین بیطرفان بازدید : 242 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

شبی در فرودگاه، زنی منتظر پرواز بود و هنوز چندین ساعت به پروازش مانده بود، او برای گذران وقت بهپیشداوری ممنوعكتابفروشی فرودگاه رفت و كتابی گرفت و سپس، پاکتی كلوچه خرید و در گوشه ای از فرودگاه نشست.
او غرق مطالعه ی كتاب بود كه متوجه مرد كنار دستی اش شد كه بی هیچ شرم و حیایی، یکی دو تا از كلوچه های پاكت را برداشت و شروع به خوردن كرد، زن برای جلوگیری از بروز ناراحتی، مسئله را نادیده گرفت.

زن به مطالعه ی كتاب و خوردن هر از گاهی كلوچه ادامه داد و گه گاه به ساعتش نگاه میكرد، در همین حال دزد بی چشم و روی كلوچه؛ پاكت او را خالی كرد! زن با گذشت زمان، لحظه به لحظه، بیش از پیش خشمگین می شد، او پیش خود اندیشید: اگر من آدم خوبی نبودم، بی هیچ شک و تردیدی چشمش را كبود كرده بودم!

با هر كلوچه ای كه زن از داخل پاكت برمی داشت، مرد نیز برمی داشت، وقتی كه فقط یک كلوچه داخل پاكت مانده بود، زن متحیر ماند كه چه كند، مرد در حالی كه تبسمی عصبی بر چهره اش نقش بسته بود، آخرین كلوچه را از پاكت برداشت و آن را نصف كرد.
مرد در حالی كه نصف كلوچه را به طرف زن دراز می كرد، نصف دیگر را در دهانش گذاشت و خورد، زن نصف كلوچه را از دست او قاپید و پیش خود اندیشید: اوه، این مرد نه تنها دیوانه است، بلكه بی ادب هم تشریف دارد، عجب، حتی یک تشكر خشک و خالی هم نكرد!!
زن در طول عمرش به خاطر نداشت كه تا این حد آزرده خاطر شده باشد، به خاطر همین وقتی كه پرواز او را اعلام كردند، از ته دل نفس راحتی كشید، سپس وسایلش را جمع كرد و بدون اینكه حتی نیم نگاهی به دزد نمک نشناس بیفكند، راه خود را گرفت و رفت.
زن سوار هواپیما شد و در صندلی خود جا گرفت، سپس دنبال كتابش گشت تا چند صفحه ی باقیمانده را نیز به اتمام برساند، دستش را در كیفش برد، از تعجب كم مانده بود در جای خود میخكوب شود، پاكت كلوچه اش در مقابل چشمانش بود!
زن با یأس و ناامیدی، نالان به خود گفت: پس پاكت كلوچه، مال آن مرد بوده و این من بودم كه از كلوچه های او می خوردم!! اما دیگر برای عذر خواهی خیلی دیر شده بود، حزن و اندوه سراپای وجود زن را فرا گرفت و فهمید كه بی ادب، نمک نشناس و دزد، خود او بوده است.

کمترین درسی که میتوان از این اتفاق گرفت این است که " پیشداوری ممنوع".


محمد امین بیطرفان بازدید : 232 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

در ساختار شخصیت ما انسانها، افکار از چنان قدرتی برخوردارند كه ميتوانند سازنده يا ويرانگر باشند، بنابراين بايد بياموزيم كه افكارمان را هوشمندانه كنترل كنيم تا در زندگي به موفقيتها و كاميابيهای بزرگیدست يابيم، يكي از اين راهكارها يادگيری روشهايی است كه باعث مثبت انديشی در ما ميشود و افكار منفی را از ما دور ميكند.

 در زير به 30 مورد از توصيه هايی كه باعث ايجاد مثبت انديشی ميشوند اشاره ميشود:

1- نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشيم و خود را خوب، دانا و با ارزش بدانيم.
2-  ليستی از صفات مثبت خود تهيه كنيم و راه های تقويت آنها را بيابيم و تجربه كنيم.
3- ليستی از افكار منفی خود در طی روز تهيه و سعی كنيم برای هر فكر منفی يك فكر مثبت معادل بيابيم تا به كمك آن بتوانيم با افكار منفی مقابله كنيم.
4- سعی كنيم در گفتار و برخوردهای روزانه از كلمات و جملات مثبت استفاده كنيم، مثلا در ملاقات با ديگران به جای استفاده از كلمه "خسته نباشيد" كه دارای بار منفی و القای حس خستگی است، بگوييم "خدا قوت" ، "شاد باشيد" و امثال اینها.
5- افكار خود را متوجه خوبيها و جنبه هاي مثبت زندگی كنيم تا به مرور مثبت نگر شويم.
6- با خوش بينی، سعی كنيم دستوراتی را به ذهن خود بدهيم كه انديشه های جديد مثبت شكل گيرند.


7- هر روز صبح كه از خواب برميخيزيم با نگاه كردن به منظره اي زيبا، روز خود را با نشاط آغاز كنيم.
8- از افراد منفی نگر يا موقعيتهايی كه باعث ايجاد افكار ناخوشايند يا منفی ميشوند دوری و يا سعی كنيم كمتر با آنها برخورد داشته باشيم.
9- به مشكلات به عنوان محكی براي ارزيابی توانايی های خود نگاه كنيم و هرگز نتيجه بدی را پيش بينی نكنيم زيرا مشكلات فقط به اندازه ای مهم هستند كه ما آنها را مهم می پنداريم.
10- به لحظات و خاطرات زيبا و دوست داشتنی گذشته خود فكر كرده و سعی كنيم آنها را تكرار نماييم.
11- از ترديد و دودلی دوري كرده و كارها را با جديت دنبال كنيم.
12- به ندای منفی درونی خود و تلقين هايی نگران كننده و مخرب ديگران بی توجه باشيم و سعی كنيم عكس آنها را انجام دهيم.


13- به قدرت بيكران خداوند ايمان داشته باشيم و با خود تكرار كنيم كه من لياقت بهترينها را دارم و با لطف خداوند به آنها خواهم رسيد.
14- از ميان اهداف خود هدفی را انتخاب كنيم كه اميد بيشتري به موفقيت آن داريم و در تلاش برای تحقق آن، به فكر تاييد يا تكذيب ديگران نباشيم.
15- در توصيف احوال و زندگی خود از كلمات مثبت استفاده كنيم.
16- در تعريف از افراد خانواده يا دوستان از كلمات مثبت و روحيه بخش استفاده كنيم.
17- از چشم و هم چشمی و حسادت كه باعث ايجاد افكار منفی ميشود دوری و سعی كنيم روشی را انتخاب كنيم که دیگران قبلا برگزیده اند و موفق شده اند.
18- هرگز شعار خواستن، توانستن است را فراموش نكنيم و بدانيم كه در سايه سعی و تلاش به آنچه بخواهيم ميرسيم.


19- قدر لحظات زندگی را بدانيم و آنها را بخوبی استفاده كنيم، زيرا هرگز تكرار نخواهند شد.
20- براي تغيير اوضاع و شرايط نامساعد مربوط به خود، شخصا اقدام كنيم و مطمئن باشيم كه ميتوانيم آنها را از بين ببريم.
21- از خود انتظار بيش از حد نداشته باشيم و خود را همه فن حريف ندانيم، به عبارت ديگر، از كمال گرايی مطلق كه باعث اضطراب و احساس عجز و ناتوانی ميشود خودداری كنيم.
22- خود را از قيد و بندهای آزار دهنده رها ساخته و ساده زندگی كنيم تا فكر و خيال آسوده ای داشته باشيم.
23- از انزوا و گوشه گيری كه باعث ايجاد افكار منفی ميشود دوری كرده و اوقات خود را در جمع خانواده و دوستان سپری كنيم.
24- هر وقت كه احساس كرديم افكار منفی به سراغمان آمده است، وضعيت خود را تغيير دهيم و به كاری سرگرم شويم.


25- ممكن است هنگام خواب در رختخواب، افكار منفی به سراغمان بيايد، پس تا خسته نشده ايم به رختخواب نرويم.
26- هرگز خود را بدبخت و ناتوان و درمانده احساس نكنيم و از مطالعه و گوش دادن به اشعار و مخصوصا آهنگهايی كه چنين احساسی را القا ميكنند خودداری كنيم.
27- اعتماد به نفس خود را در هر شرايطی حس كنيم و هرگز به ديگران اجازه ندهيم آنرا متزلزل كنند زيرا اعتماد به نفس كليد خلق تفكر مثبت است.
28- خنديدن را فراموش نكنيم، خنديدن باعث ميشود تا افكار ناراحت كننده و منفی جاي خود را به افكار مثبت و شاد بدهند.
29- بدانيم كه اجرای راهكارهای تقويت مثبت هيچ هزينه ای ندارند و به سن افراد نيز مربوط نميشوند.
30- بايد به تقويت مثبت انديشی ايمان داشته باشيم و اين شعار را هرگز فراموش نكنيم كه:

اگر افكارمان را كنترل كنيم، زندگي مان متحول ميشود

محمد امین بیطرفان بازدید : 257 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

دیروز فردى که مانع پیشرفت شما بود درگذشت !
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»
در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده که بوده است.
این کنجکاوى، تقریباً تمام کارمندان را ساعت١٠ به سالن اجتماعات کشاند. رفته رفته که جمعیت زیاد مى‌شد هیجان هم بالا مى‌رفت. همه پیش خود فکر مى‌کردند: «این فرد چه کسى بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود؟ به هر حال خوب شد که مرد!»
کارمندان در صفى قرار گرفتند و یکى یکى نزدیک تابوت مى‌رفتند و وقتى به درون تابوت نگاه مى‌کردند ناگهان خشکشان مى‌زد و زبانشان بند مى‌آمد.

آینه‌اى درون تابوت قرار داده شده بود و هر کس به درون تابوت نگاه مى‌کرد، تصویر خود را مى‌دید. نوشته‌اى نیز بدین مضمون در کنار آینه بود:
«تنها یک نفر وجود دارد که مى‌تواند مانع رشد شما شود و او هم کسى نیست جزء خود شما. شما تنها کسى هستید که مى‌توانید زندگى‌تان را متحوّل کنید. شما تنها کسى هستید که مى‌توانید بر روى شادى‌ها، تصورات و موفقیت‌هایتان اثر گذار باشید. شما تنها کسى هستید که مى‌توانید به خودتان کمک کنید.
زندگى شما وقتى که رئیستان، دوستانتان، والدین‌تان، شریک زندگى‌تان یا محل کارتان تغییر مى‌کند، دستخوش تغییر نمى‌شود. زندگى شما تنها فقط وقتى تغییر مى‌کند که شما تغییر کنید، باورهاى محدود کننده خود را کنار بگذارید و باور کنید که شما تنها کسى هستید که مسئول زندگى خودتان مى‌باشید.
مهم‌ترین رابطه‌اى که در زندگى مى‌توانید داشته باشید، رابطه با خودتان است.
خودتان را امتحان کنید. مواظب خودتان باشید. از مشکلات، غیرممکن‌ها و چیزهاى از دست داده نهراسید. خودتان و واقعیت‌هاى زندگى خودتان را بسازید.
دنیا مثل آینه است. انعکاس افکارى که فرد قویاً به آن‌ها اعتقاد دارد را به او باز مى‌گرداند. تفاوت‌ها در روش نگاه کردن به زندگى است.»

این مقاله توسط آقا مصطفی عزیز به سایت معرفی شده. با تشکر از مقاله زیبای ایشون

تعداد صفحات : 38

درباره ما
قویترین تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان در ایران (********) اینجانب محمد امین بیطرفان از تیم آقای نیما عاشوری هستم و از زمانی که استارت ابر تجارت کهکشان را زدیم تمام تلاش های خود را بر این نهادیم که بتوانیم یک تیم واحد برای یک هدف حرفه ای بسازیم امید است در راه توانسته باشیم که به وعده خود عمل کرده باشیم Www.galaxyteam.ir Www.vteam.ir Www.apv.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 881
  • بازدید سال : 13,801
  • بازدید کلی : 214,295
  • کدهای اختصاصی