loading...
تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان
محمد امین بیطرفان بازدید : 17493 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)


تعریف پیگیری :

شناخت همه مسائل و نگرانی هایی که باعث می شود ، دوست شما برای وارد شدن به کاری که خیلی ها را میلیونر کرده ، تصمیم درست بگیرد.


اهمیت پیگیری :
این بخش 90% کار شما در مرحله ورودی گرفتن است و اهمیت بسیار زیاد این قسمت به دلیل این است که نتیجه کار در این مرحله مشخص می شود . "وارد شدن یا وارد نشدن " . مطمئن باشید هیچ کس بدون پیگیری وارد این سیستم نخواهد شد . پیگیری وقتی در این سیستم معنا پیدا می کند که دوست شما جواب " منفی" بدهد و تازه هنر شما در پیگیری مشخص میکند که می توانید او را وارد کنید یا نه !
شما در هرسطح کاری که باشید ، چه در مرحله ورودی گرفتن ، چه به عنوان بالاسری ،و در نهایت به عنوان لیدر ، برای موفقیت خود و مجموعه باید یک پیگیر قوی و با تجربه باشید .


نگرش در پیگیری :
مطالب بسیار مهمی که در این بخش وجود دارد این است که چرا می خواهید دوستتان را وارد این کار کنید ؟ نگرش شما از وارد کردن دوستتان چیست ؟ آیا نگرش شما این است که تنها دو دایرکت بگیرید ؟یا اینکه تعادلی بزنید و پورسانت بگیرید ؟ مطمئن باشید با این دیدگاه شکست می خورید !
نگرش شما در پیگیری باید این باشد که می خواهید دو نفر از بهترین و عزیزترین دوستانتان وارد بهترین و پر درآمد ترین کار دنیا بکنید و می خواهید زندگیشان را هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی متحول کنید .
با این نگرش صحیح ، مرحله پیگیری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود .مطمئن باشید نگرش شما در این مرحله از طرز صحبت کردن شما ، رفتار شما و حتی نگاه شما منتقل خواهد شد .


زمان پیگیری :
از هنگام گفتن سه جمله شروع و تا وقتی ادامه پیدا می کند که خرید انجام شود و بعد از آن به نحوی دیگر ادامه میابد .
سه جمله باید خیلی ساده و صمیمی و در عین حال با تمام اعتقاد و جدیت بیان گردد و به همان یک بار گفتن اکتفا نشود و در ادامه کار دلایل شما باید یاد آوری و تشریح شود و نکته بسیار مهمی که خیلی از دوستان رعایت نمی کنند این است که به هیچ عنوان حق ندارید پیش داوری کنید که دوست شما ورودی است ! خیلی واضح است که دوست شما وقتی وارد شده است که برگه خرید را به دست او داده اید و به او تبریک گفته اید . مؤثرترین زمان پیگیری نزدیک ترین زمان بعد از پرزنت است و حداکثر 24 ساعت بعد ، شما باید اولین جلسه پیگیری را انجام داده باشید . وظیفه بسیار مهم شما بعد از جلسه معارفه ( پرزنت ) آن است که بسته به فهم دوست شما از مطالب عنوان شده در معارفه ( پرزنت ) حداقل به مدت 15 دقیقه بعد از معارفه ( پرزنت ) باید قسمت های مختلف سایت را به دوستان نشان دهید تا اطلاعات داده شده در معارفه ( پرزنت ) را لمس کند که به این کار " پیگیری بعد از پرزنت " گفته می شود که اهمیت بسیار زیادی دارد

.

Death Time :
شما باید در پیگیری یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید و حداکثر زمان برای پیگیری دوستان را با بالاسری تعیین کنید و به هیچ عنوان نباید این حداکثر زمان را به دوستتان بگوئید .


مکان پیگیری :
متأسفانه اکثر دوستان به این نکته توجهی ندارند که اهمیت مکانی که پیگیری باید در آن انجام شود کمتر از مکان معرفی کار نیست .مکان پیگیری باید جایی باشد که شما و دوستتان در آنجا تمرکز داشته باشید ، دوست شما بدون هیچ مزاحمتی به حرفهای شما گوش کند ، مثلاً مکان کار دوست شما مکان بسیار نامناسبی برای پیگیری است . زیرا علاوه به اینکه شما به وی تسلط ندارید ، به بهانه کار به حرف های شما بی توجهی می کند .

* مهمترین عمل در پیگیری این است که تأثیر گذار باشید نه تأثیر پذیر ! *


نوع پیگیری :
فقط و فقط حضوری و همراه بالاسری و تیم پیگیری انجام شود . به هر نحوی که امکان دارد شما باید دوستتان را در زمان و مکان مناسب پیدا کنید . پیگیری باید حتماً حضوری انجام شود تا دوست شما جدیت ، ایمان ، اعتقاد و برق چشمان شما را ببیند . به هیچ عنوان هیچ کس حق انجام پیگیری تلفنی را ندارد !

* هر وقت خواستید کسی را وارد نکنید او را تلفنی پیگیری کنید *

*** کارهایی که قبل از جلسه پیگیری باید انجام دهیم :
- مطالعه جزوه ، قسمت پیگیری
- خواندن جزوه گام اول
- مرور لیست اهداف خود ( جهت بیشتر شدن انگیزه )همراه داشتن ابزار
- حفظ تمرکز و خونسردی
- مرور ویژگی های اخلاقی طرف مقابل برای معرف و شناخت آن برای همراهان(چه نوع شخصیتی دارد و چه نوع رفتاری داشته باشید بهتر است؟)
- بالا بردن ایمان و اعتقاد
بدون هیچ شک و تردیدی باید به پیگیری بروید و محکم و با ایمان صحبت کنید البته قبل از آن باید ایمان و اعتقاد خود را تقویت کنید .
آبراهام لینکن در جمله ای بسیار معروف می گوید : " اگر نه ساعت برای قطع کردن درخت وقت داشتم باشیم ، شش ساعت آن را برای تیز کردن تبر خود صرف می کردم . "
فراموش نکنید عاملی که در پیگیری شما را به موفقیت می رساند ایمان و اعتقاد شماست . یکی از راههای افزایش ایمان بالابردن اطلاعات است . دانش تکیه گاه ایمان است . شما باید به آبجکشن ها مسلط باشیدو همه چیز را در مورد سیستم بدانید .

- تعیین استراتژی بالاسری :
1- فعالانه گوش دهید .
2- مثل بومرنگ در ذهن طرف مقابل سیر کنید تا مشکل اصلی او را پیدا کنید .
3- در تمام مراحل حس شکم سیری و سخت کوشی را رعایت کنید ( یکی از راههای ایجاد حس شکم سیری مرور لیست افرادتان است .فراموش نکنید شما قصد دارید یک فرصت طلایی درآمدزایی و میلیونر شدن را به دوست خود پیشنهاد دهید پس محکم باشید ! )
4- قدرت به تصویر کشیدن انتهای راهی که به او پیشنهاد کرده اید .
5- در انتهای هر بحث جمع بندی کنید .
6- در انتهای جلسه حتی اگر نتیجه مطلوب را به دست نیاوردید سر بلند بیرون بیایید چرا که پیروزی هنوز از آن شماست !
به یاد داشته باشید که هدف از پیگیری علاوه بر وارد کردن فرد به سیستم ، ایجاد فرهنگ نتورک است لذا تلاش کنید به همه سئوالات و نکات منفی وی جواب دهید تا نگرش منفی او بر روی فرد دیگر اثر نگذارد .


*** همه کارهایی که قبل از جلسه پیگیری نباید انجام دهیم :
- دروغ نگویید زیرا اساس کار ما صداقت است پس شما نباید وجهه کاری خود را خراب کنید .
- از کمپانی به صورت مستقیم تعریف نکنید ، زیرا فلش اعتماد به سمت شماست نه کمپانی .
- به هیچ عنوان نباید خودتان آبجکشنی مطرح کنید .
- عصبانی نشوید ! (سیلی بزنید با بوسه ) اگر دربرابر دوست خود جبهه بگیرید او نیز حرفهای منطقی شما را قبول نمی کند .
- اگر دوست شما موفقیت فوق العاده کاری شما را درک نکرد به هیچ عنون حق توهین به او را ندارید .


وظایف در جلسه پیگیری :
- موبایل خود را خاموش کنید
• وظایف به عنوان بالاسری :
- حرافی نکنید و در صورت لزوم صحبت کنید زیرا هر چقدر هم که شما با اعتماد و ایمان بیشتری صحبت کنید ، آن شخص فکر می کند که شما به فکر خودتان هستید ! و در نتیجه تأثیر معکوس دارد .
تأثیر صحبت های فرد دعوت کننده حتی اگر کمتر از شما تسلط داشته باشد خیلی بیشتر است . به این دلیل که فرد به دعوت کننده اعتماد دارد و حتی امیدوار میشود که بالاسری آینده اش به کار تسلط دارد .حضور بالاسری برای دلگرمی و اطمینان دایرکت است و فقط درمواقع لزوم اطلاعات تزریق می کند . یکی از وظایف بالاسری در این مرحله اداره و تعیین خط مشی جلسه می باشد . کنترل بحث ها و جمع بندی و نتیجه گیری توسط بالاسری انجام می شود .


• وظایف شما به عنوان دعوت کننده :
مستقیماً باید سر اصل مطلب بروید . این نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما به کار می باشد . آنقدر صحبت کنید که دوست شما به حرف آید و ایرادات را مطرح کند . برای شروع از جملات کلیدی مانند " بهش فکر کردی ؟ " یا " تحقیق کردی ؟ " استفاده کنید . شما در پیگیری شش مرحله مهم زیر را باید به دقت انجام دهید .
1- نگرانی های او را بفهمید و نگرانی اصلی وی را پیدا کنید :
شما باید تک تک نگرانی های دوست خود را بفهمید و آنها را برطرف کنید و نکته بسیار مهم در این مرحله پیدا کردن نگرانی اصلی اوست . دو تکنیک در پاسخ گویی به این ایرادات و آبجکشن وجوذ دارد که اولی felt ، feel ، Found است .
دومی Question to question است . شما باید با دوست خود از ته دل و واقعی صحبت کنید با این روش شما سئوالات غیر منطقی دوست خود را متهم می کنید .
2- ترسهای مختلف را شناسایی و بر طرف کنید .
از ته دل باید هم حسی کنید .
الف ) ترس از دو نفر : با استفاده از روش felt ، feel ، Found
با تأکید روی آموزشها و ارزش یابی نفرات و امتیاز بندی آنها و با نشان دادن لیست خود و با اعتماد کامل این را به دوست خود بفهمانید که واقعاً خود شما هیچ ترسی از گرفتن دو نفر ندارید و حس حمایت بالاسری ها از خود شما و در نهایت حمایت شما از او باید باعث شود که این ترس برطرف شود.
ب) ترس از تنهایی : با تمام وجود و اعتقاد کامل باید حمایت خود را از او نشان دهید و با مثال زدن از حمایت بالاسری ها او را دلگرم کنید و به او بفهمانید که با او شریک هستید .
ج ) ترس از تغییر : باید برداشت خود را از کتاب پنیر به او بگوئید و با زدن مثال های واقعی از زندگی خود یا دوستتان به او بفهمانید افراد که از تغییر در زندگی ترس داشتند هیچ وقت موفق نشده اند . در نهایت حتماً کتاب پنیر را به او بدهید و حتماً تأکید کنید که مطالعه کند .
3- سود سیستم را برایش ملموس کنید :
با نشان دادن پورسانت بالاسری ها و مثال زدن از زندگی گذشته و حال آنها سود سیستم را باید کاملاً ملموس کنید .شما باید از وضعیت زندگی بالاسری ها و پورسانتهای هفتگی آنها اطلاع داشته باشید تغییرات زندگی آنها را مثال بزنید و کاملاً زندگی آنها را مرور کنید . با اعتقاد هر چه تمتم تر سود سیستم را باید برای دوست ود ملموس کنید چرا که این بخش بسیار تأثیر گذار است .
و در نهایت اگردوست شما قدرت باور این سود و درک سیستم باینری را نداشت با دادن کتاب دولت فرزادنگی به و جهت مطالعه می توانید شک او را برطرف کنید .


مزایای دادن کتاب :
الف : کمک به دوست خود جهت تصمیم گیری درست .
ب : برنامه ریزی برای وقت او و کمک به او برای جلوگیری از اشتباه و مشورت کردن .
ج : بهانه ای برای جلسات بعدی پیگیری .
4- دادن دید روشنی از آینده :
آینده این کار ار باید خیلی روشن و واضح برای دوست خود با اعتقاد کامل به تصویر بکسید و با توانایی کامل و شناخت از burning desire های ( اهداف سوزان ) دوست خود ویژن سازی کنید .
روی این قسمت باید تأکید بسیار زیادی داشته باشید و به دوست خود بفهمانید که اگر فعالیت کنی در آینده نه چندان دور به همه این ویژن ها می رسی .
5- حال او را از وضع موجود به هم بزنید :
باید به دوست خود بفهمانید که با این سطح درآمد فعلی ، او نمی تواند به اهداف خود برسد و باید در این زمینه کاملا مانور دهید و به او بفهمانید که این وضعیت فقط زنده ماندن است نه زندگی کردن !
باید اهداف سوران او را بیرون بکشید و اشتیاق های سوزان او را زنده کنید . و به او یادآوری کنید که با سطح درآمد فعلی به هیچ عنوان نمی تواند به آنها برسد و او را از فاصله اش با آرزو هایش مطلع کنید و در عین حال با نشان دادن راه میانبری که به او معرفی کردید او را به آینده امیدوار کنید .
6- هُل آخر :
در نهایت بعد از اینکه 5 مورد بالا مؤثر بود ، شما باید دوست خود را به سمت خرید هُل دهید .


بهانه ها ی متداول :
الف : وقت ندارم : مطمئن باشید که سود سیستم را برای دوست خود ملموس نکرده اید . باید دوباره سود سیستم رابرایش توضیح دهید و ارزش این کار را به او بفهمانید و درآمد این کار را با کار او و یا کارهای دیگر مقایسه کنید .
ب : کار از عهده من خارج است : چون دوست شما اطلاعات کافی از شرایط این کار ندارد و چون هنوز وارد این کار نشده ، شما باید ببینید دوست شما از چه دیدگاه و نظری یان بهانه را می آورد. مثلاً فکر می کند این کار روابط عمومی بالایی می خواهد و ....
بودن این کار را برایش توضیح دهید و از بالاسری ها مثال بزنید Simple to do که در این شرایط توانایی خاصی نداشتند و آدمهای خاصی نبودند و با شناختی که از دوست خود دارید و موفقیت هایی که داشته و کار کردن روی اهداف او تأکید و بر آنها این بهانه را برطرف کنید .
ج : از این نوع کار خوشم نمی آید : با احساس افتخار و با آرامش کامل و بدون جبهه گیری ، باید از کار خود دفاع کنید و به او توضیح بدهید که این کار علاوه بر درآمد بالا ، مزایای بسیار زیادی از جمله هدفمند زندگی کردن ، کار گروهی ، مسئولیت پذیری ، برنامه ریزی ، متعهد شدن ، بالا رفتن روابط عمومی عمومی ، روانشناسی ، طرز برخورد با افراد مختلف ، بالا رفتن قدرت مدیریت ، رهبر شدن و ... را دارد .باید طرز تفکر غلط دوست خود را از این کار تغییر دهید .
د : پول : اگر واقعاً تشخیص دادید که مشکل مالی دارد به پیگیری پول تبدیل می شود که در ادامه در این مورد بیشتر می خوانید . وگرنه با پرسیدن این سئوال که " فکر کن این کار هیچ نیازی به پول ندارد ، دیگر مشکلی نداری ؟ " ابهامات و مشکلات دوست شما مطرح خواهد شد و شما باید آنها را برطرف کنید .


وظایف بعد از جلسات پیگیری :
شما باید به کمک بالاسری هایتان جلسات پیگیری را کاملاً آنالیز و تجزیه و تحلیل و باید استراتژی جدید را بر اساس شرایط جدید پایه ریزی کنید . باید برنامه ریزی کنید که برخورد شما در جلسات بعدی برروی نکاتی باشد . به عنوان مثال با مشورت بالاسری ها به این نتیجه می رسید که از پیگیری معکوس استفاده کنید . ( این پیگیری به معنی قطع ارتباط نیست و در مورد افرادی است که درجه مثبت بودن آنها از منفی بدونشان بیشتر باشد . شما باید طوری رفتار کنید که دوست شما از اینکه دارد شانس بزرگی را از دست می دهد بترسد !


نتیجه پیگیری :
1- Follow up : که مورد نظر ماست .
2- Follow down : که به معنی شکست نیست بلکه تجربه است . شما باید علت را بررسی کنید .اشکالات خود را در پیگیری پیدا کنید و اگر درست پیگیری کردید و تمام نکات را به خوبی رعایت کردید و دوست شما وارد نشد ، مطمئن باشید او به خودش نه گفته نه به شما !
قرار نیست همه افراد این موقعیت را درک کنند . در پیگیری از افراد منفی باف ( نه منفی ) دوری کنید .
3- مالی : این مرحله از پیگیری زمانی آغاز می شود که همه ابهامات و شک دوست شما برطرف شده باشد .پیگیری مالی حتماً و حتماً و حتماً باید انجام شود . در این مرحله اگر دوست شما که بهترین کار دنیا را به او معرفی کرده اید و همه مسائل او حل شده و علاقه مند به وارد شدن است را نتوانید به خاطر مسائل مالی وارد کنید به او خیانت کرده اید . شما به هیچ وجه و به هیچ وجه خق ندارید به وی پول قرض دهید .باید یک لیست از تمام دوستان و آشنایانی که می تواند از طریق آنها پول تهیه کند به همراه شما بنویسد .در تمام مراحل باید کنار او باشید و از او بخواهید برای تهیه پول تماس بگیرد و برای قرض گرفتن باید همراه او بروید . چرا که اگر جواب منفی بشنود دلسرد می شود . با بیان اهداف او و اینکه ارزش رسیدن به هدف او از قرض گرفتن و رو انداختن بسیار بسیار بالاتر است .باید به او انرژی بدهید و راه های دیگر مانند قرض گرفتن از اقوام و دوستان و ... نیز وجود دارد . در نهایت نتیجه پیگیری ، رابطه دوطرف با ایمان و اعتقاد شما دارد.

ایمان و اعتقاد < = > نتیجه پیگیری

ایمان و اعتقاد شما نتیجه پیگیری را رقم می زند و نتیجه پیگیری شما نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما است . بدانید پیگیری یعنی ایمان ، اعتقاد و عشق ؛ و کسی که ایمان و اعتقاد و عشق نداشته باشد در پیگیری محکوم به شکست است !
"نبرد زندگی همواره به نفع قوی ترین ها و سریع ترین ها خاتمه نمی یابد ، بلکه کسی دیر یا زود برنده می شود که به توانایی های خود ایمان دارد ."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
قویترین تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان در ایران (********) اینجانب محمد امین بیطرفان از تیم آقای نیما عاشوری هستم و از زمانی که استارت ابر تجارت کهکشان را زدیم تمام تلاش های خود را بر این نهادیم که بتوانیم یک تیم واحد برای یک هدف حرفه ای بسازیم امید است در راه توانسته باشیم که به وعده خود عمل کرده باشیم Www.galaxyteam.ir Www.vteam.ir Www.apv.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 13,803
  • بازدید کلی : 214,297
  • کدهای اختصاصی