loading...
تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان
محمد امین بیطرفان بازدید : 1703 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (6)

خدا با ماست

دوباره یه شرکت جدید اومد بالا و بعضیا جوگیر شدن که این خودشه این یکی مصرفیه مصرفیه 

البته خودم 2 ماه پنبه ریز کار کردم و همین میگفتم :)

قبل از اینکه بخوام راجع به شرکت نیوشا و پلنش توضیحاتی بدم باید عرض کنم که همه شرکتهایی که مجوز گرفتن محترم هستند و احترام زیادی برای بازاریاباشون قائلم حتی شرکت بازاریابان ایران زمین (بیز)

بریم سراغ نیوشا

 

اول از محصولاتش شروع کنیم بعدش بریم سراغ پلنش

محصولات : وقتی اسم مواد غذایی میاد اولین چیزی که به ذهنمون میاد اسم شرکت و مارک اون مواد غذاییه به طور مثال وقتی میگن ماکارونی  اسم تک ماکارون یا زر ماکارون میاد تو ذهنمون 

پس اسم شرکت تولیدکننده مواد غذایی خیلی مهمه تو خونه ما به جز ماکارونی تک یا زر ماکارون, ماکارونیه دیگه ای نمیخورن حتی اگه اصلا ماکارونی نخورن و....

مسئله دیگه ای که در رابطه با محصولات این شرکت مهمه اینه که امسال به فرموده رهبر انقلاب سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه داخلیه و من ایرانی هیچ وقت نمیام تن ماهی تایلندی یا چای هندوستانی یا سریلانکایی استفاده کنم و به اقتصاد و تولید ایرانی خیانت کنم

نکته سوم مربوط به پست و delivery محصولات نیوشا میشه که اگه من توی خونمون 2 عدد روغن و 1ماکارونی و 1تن ماهی بخوام و مثلا خونمونم تهران باشه کل قیمت کالا میشه 10090 تومن ومن باید 6000تومنم هزینه پستی بدم که میشه 16090تومن وبعدشم 3 روز بعد میرسه دستم و اگه برای ناهار میخواستمشون باید از گرسنگی میمردم حالا اگه خونمون شهرستان باشه 8000تومن باید هزینه پست بدم

delivery مواد غذایی باید حداکثر 2ساعت طول بکشه و نباید هزینه پستی بابت ارسال مواد غذایی از من گرفته بشه چون وقتی شرکتی میاد از طریق اینترنت مواد غذایی به فروش میرسونه و میگه factory به customer بایدهزینه پست خودش بده البته به نظر من این شگرد شرکته برای اینکه اعضا خرید بالا بزنند 

فقط یه نکته ای که باید خدمتتون عرض کنم مربوط به اجبار در خرید ماهیانه شرکت نیوشاست که باید در ماه شما 200هزار تومن خرید انجام بدید وگرنه از پورسانت خبری نیست و پورسانت شما تو جیب شرکت محترم میره واگه بخوام با هزار زحمت برای خرید ماهیانم از شرکت 200هزار تومن خرید کنم باید خرید خونوادم انجام بدم و اگه من وداداشم هر دو عضو شرکت نیوشا باشیم خرید خونواده باید بشه 400 تومن یعنی از هر خونواده یک نفر و اگه بیشتر شد باید برم دنبال فروش سنتی مواد غذایی و وقتم از آموزش و تیم سازی میره سمت فروش سنتی                                                    

بریم سراغ پلن شرکت نیوشا : اولش باید بگم که پلن شرکت نیوشا 9 سطحیه وسودی که میده از امتیاز محصولاتش هست نه قیمت کل (مثل شرکت پنبه ریز)

من اینجا میام حالت خیلی ایده آل در نظر میگیرم که اصلا اتفاق نخواهد افتاد ولی ما میگیم اتفاق بیفته

ما میگیم هر کسی که میاد بخواد خرید ماهیانه خونشون از نیوشا انجام بده (بدون در نظر گرفتن مارک مواد غذایی) حساب کردم یک خونواده 4 نفره ایرانی ماهیانه 10کیلو برنج 2 عدد روغن 2عدد رب گوجه 2 عدد ماکارونی 2 تا پاکت حبوبات 2عدد تن ماهی و 450گرم چای نیاز داره که اگه قیمتشون در امتیازشون ضرب  کنیم میشه 55750 تومن

حالا بیایم این 9 سطح با نگرش 3 بچینیم که

سطح اول میشه 3نفر با پورسانت 2درصد

سطح دوم میشه 9نفر با پورسانت 2درصد

سطح سوم میشه 27 نفر با پورسانت 2درصد

سطح چهارم میشه 81 نفر با پورسانت 2در صد

سطح پنجم میشه 243 نفر با پورسانت 4درصد

سطح ششم میشه 729نفر با پورسانت1درصد

سطح هفتم میشه 2187 نفر با پورسانت 1 درصد

سطح هشتم میشه 6561 نفر با پورسانت 2درصد

سطح نهم میشه 19683 نفر با پورسانت 3.5 درصد

که اگه بیایم طبق خرید ماهیانه درصدشون حساب کنیم میشه 47607000تومن یعنی یک نفر بیاد و نه سطحش قشنگ وپر بچینه 47607000پورسانت میکشه ولی من میگم به فرض حالت ایده آل هر شخصی که میاد هر ماه خریدش از اینجا انجام بده 

بریم سراغ ابر تجارت کهکشان

همین نگرش 3 نفر در ابر تجارت کهکشان تا سطح 10 میشه 531414000تومن یعنی یک نفر که میاد داخل شرکت نیوشا 9ماه طول بکشه 9 سطحش بزنه و حدودا 10ماهم مجموعش اکتیو بمونند و هر ماه خرید انجام بدن پورسانتی که دریافت میکنه به اندازه سطح 1 تا10 ابر تجارت کهکشانه حالا بیاید سطح 11 حساب کنید ببینید چی میشه سطح 11 تا 25 که دیگه هیچی , نمیخواد حساب کنید

بچها قدر شرکتتون بدونید هیچ شرکتی از نظر محصول و پلن نمیتونه با ما رقابت کنه

فقط باید خودمون برای رسیدن به ویژنای خودمون بجنگیم

(باز ایستید وبگویید که من خدا هستم)


BEST REGARDS

mohammad amin bitarafan

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرسام در تاریخ 1391/10/21 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

2تا داداش تو نیوشا 400 هزار تومان!!!
یعنی الان مامان 2تا داداش تو ابرکهکشان 2 دست سرویس طلا داره؟؟؟!!!
پاسخ : متوجه منظورتون نمیشم عزیزم
میشه واضحتر بگید

این نظر توسط محمد جواد لواف آرانی در تاریخ 1391/10/19 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

امین اقا زحمات شما رو جبران میکنم.ما ابر تجارت رو میسازیم وابر تجارت مارو.
یاحق
پاسخ : سلام آقا جواد
مطمینم موفق میشی
اینجا باید زحمت خودت جبران کنی تا سال دیگه شرمنده خودت نباشی
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1391/07/26 و 5:15 دقیقه ارسال شده است

جناب اقای بیطرفان بنده با این نام برای شما کامنت گذاشتم ولی متاسفانه نمیدونم به چه دلیلی شما کامنت بنده رو منتشر نکردی .ولی اشکال نداره شاید کامنت من انرژی منفی به بچه های تیمت بده ولی حداقل جوابمو برام میل کن شاید یک کدوممون به یه جوابی برسیم در ضمن ما که مدافع این کمپانیا نیستیم دنبال پولیمو پول پس بهتر تو بهترینش باشیم و تو اون کمپانی مشغول کار باشیم که زود تر ما رو به هدفمون برسونه!شکلک
پاسخ : سلام عزیزم
جواب کامنت شما داده شد
مطمین باشید همه ما دنبال پول هستیم
من در کامنت قبلی شما گفتم که چون وقت نمیکنم هر روز به سایت سر بزنم برای همین کامنت شما دیر جواب دادم و بازم بابت تاخیر عذر میخوام
در جواب قبلی هم عرض کردم که اگه بچهای من با یه کامنت منفی بشن همون بهتر که کار نکنن
من گلادیاتور ساختم که با این منفیها قویتر میشن اصلا شک نکن
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1391/07/24 و 3:18 دقیقه ارسال شده است

سلم.حرفای شما درست ولی چند تا اشکال با عرض معذرت خدمت شما دارم :
1- اینکه نیوشا قانونی به نام 3ماه یکبار داره که باید خرید کنی نه هر ماه ثانیا حد و حدودی برای خرید 3 ماه یکبار قائل نشده یعنی شما 1000 تومن هم میتونی خرید کنی !
2-من تا حالا 2 تا شرکت بازاریابی شبکه ای مشاوره شدم تکسو و نیوشا(در هیچکدام فعالیت ندارم) و قبلا هم سابقه نت داشتم به نظر من نه این اصول بازاریابی که شرکت های دیگه رو خراب کنی نه من تو اون 2 تا چنین چیزی دیدم!
3-بازار یابی طلا نسبت به مواد مصرفی خیلی سخت تره این مقایسه ای که شما کردی به خواطر قیمت محصولاتتونه که نسبت به نیوشا بالا تره حالا اگه در نظر بگیریم یه تیم تو نیوشا استراتژیش 1000000تومن باشه که تو تهران چند تا تیم استراتژیش 1000000 هست حالا محاسبه کن ببینم نیوشا موفقه میشه یا ابر تجارت کهکشان (چون استراتژی شما 1000000 هست اینو گفتم)!
4-شرکت نیوشا تبلیغاتش هم نسبت به باقی شرکت ها قوی تره (بیلبورد / کاتالوگ/بروشور/تراکت و ....)
از بابت انتقاداتم شرمندم!
دوستدار نتورک مارکتینگ!
پاسخ : سلام عزیزم
من هر روز وقت نمیکنم به سایت سر بزنم برای همین ممکنه مطلبی که میزارید دیر جواب بدم
در یک پیام گفته بودید چون این کامنت شما به بچهای تیم منفی میزنه داخل سایت نگذاشتم و جواب ندادم
اگه بچهای تیم من به خاطر یه کامنت منفی بشن همون بهتر که منفی بشن و کار رها کنن
عرض کنم خدمت مبارک شما که این قانون 3ماه خرید از اول نبود و مقدار خرید هم از اول چیز دیگه ای بود حالا اگه آزاد شده من در جریان نیستم و اگه برداشته شده باشه که دیگه چطور میشه توی نیوشا پورسانت کشید ومن قول میدم اگه این قانون برداشته شده باشه بعد از حداکثر 2ماه دیگه فیلیهای نیوشا شروع بشن
ببین عزیزم من شرکت خاصی خراب نمیکنم فقط پلن شرکتهای دیگه ای که فعالیت میکنند برای بچهام باز میکنم من خودم شخصا برای اقای حبیب اللهی احترام قایلم و ایشون از دوستان من هستن پس من هیچ وقت به نت ایشون توهین نمیکنم و حتی اگه ایشون هم نبودن من به نیوشا توهین نمیکردم چون تمام نتها محترم هستند
اما راجع به پلن و محصول باید خدمت شما عرض کنم بازاریابی طلا به نظر کسایی که کهکشان کار نمیکنند سخته همونطور که من وقتی پنبه ریز کار میکردم این اشکال به کهکشان میگرفتم
باور کن بازاریابی طلا سختر از موادغذایی نیست
دوما یکی از ویژگیهای طلا اینه که میشه با قیمت بالا کار کرد که بقیه محصولات فاقد اون هستن
استراتژی توی نت جواب میده که قابل تکثیر باشه و شما فرمودید کسانی هستند که توی تهران با مبلغ 1000000 تومن کار میکنن ولی تیم ما در کل ایران میتونه با این مبلغ کار کنه چون محصول طلاست
و نکته ای که خیلی خیلی مهمه اینه که وزارت بازرگانی محدودیت محصول برای شرکتها برداشت و هر شرکتی میتونه هر محصولی بزاره روی پلن ( به جز طلا و نقره و جواهرات که در انحصار ابرتجارت موند)
یعنی تا کمتر از 2ماه دیگه شرکت ابرتجارت موادغذایی و آرایشی در کنار محصول قدرتمند طلا وارد پلن کاری خودش میکنه
ببین بعد از مدتی نتورکرها مجبور میشن با خرید بالا کار کنن (مثل QIکه اولش با یک uv شروع کرد و بعدش رسید به 3 و 7 و13 و21) و به نظر خودت کدوم محصول قابلیت این داره که با قیمت بالا فروخته بشه ( طلا یا برنج و ماکارونی)
یعنی شما با نگرش خرید بالای طلا کار کن و با وجود مواد غذایی و مخصوصا آرایشی که بسیار قدرتمنده (در مورد تکرار در فروش) میتونی پورسانت خوبی بگیری البته از 25 سطح که در ابر تجارت تعریف شده که از تمام نتهایی که مجوز گرفتن بیشتره (البته بادران هم25سطح پورسانت میده)
حالا محاسبه کن ببین کدوم بیشتر سود میده (ابر تجارت یا نیوشا)
دوست من ببین من برام شرکت مهم نیست چون صاحب هیچ کدومش نیستم من فقط صاحب ویژنهای خودم و بچهای تیمم هستم و باید به اونا برسم
در رابطه با تبلیغات باید بگم که نتورک کارش حذف واسطه ها و تبلیغاته اما از اینکه شرکت نیوشا داره تبلیغات میکنه خوشحالم چون به نفع همه شرکتهاست
الان یکی از لیدرهای بزرگ کویست با دیدن تابلوهای نیوشا فهمید که نتورک مجوز گرفته و بعد از تحقیق داره وارد ابرتجارت میشه و من از شرکت نیوشا بابت این تبلیغات ممنونم
دشمنت شرمنده عزیزم
من عاشق انتقاد و منفی گرفتن هستم چون باعث قوی تر شدن من میشه ;-)
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط حسام گودرزی در تاریخ 1348/10/11 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقای بیطرفان عزیز که اینقدر دقیق با اسناد و مدارک ثابت میکنی که بهترین کیه
شکلک


یه سوال...معنی این جمله آخر چیه؟
برداشت خودم این بود که "نسبت به شرکت و پلن خودمون ایمان داشته باشیم و شک نکنیم که بهترینه"
اگه چیز دیگه ایه ممنون میشم روشنم کنید
پاسخ : سلام حسام جان
یعنی این ما هستیم که زندگیمون تعیین میکنیم پس باز ایستید و بگویید که من خدا هستم

این نظر توسط سید علی سجادی در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

مطلب قشنگ و کاربردی بود ولی یه مسئله اشتباه داشت.
با عرض پوزش پلن نیوشا اگه با نگرش 3 پر چیده بشه, میشه 47607000 تومن که این 1/10 (یک دهم) در آمد ابر تجارت تو سطح دهم (531414000) به حساب میاد. یعنی اگه با هم مساوی هم پیش بریمو ابر تجارت 10 برابر بیشتر سود میده. حالا حساب کنید سطح 11 تا 25 چقدر میشه.
حق با شماست, نیازی نیست حساب کنیم.
پاسخ : سلام سید جان
بچهای نیوشا میگن چون محصولات اونا مصرفیه پس هر کسی که میاد هر ماه از اونجا خریدش انجام میده و من فرض بر این گرفتم وگرنه که با یکبار خرید اصلا حرفی برای گفتن ندارن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
قویترین تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان در ایران (********) اینجانب محمد امین بیطرفان از تیم آقای نیما عاشوری هستم و از زمانی که استارت ابر تجارت کهکشان را زدیم تمام تلاش های خود را بر این نهادیم که بتوانیم یک تیم واحد برای یک هدف حرفه ای بسازیم امید است در راه توانسته باشیم که به وعده خود عمل کرده باشیم Www.galaxyteam.ir Www.vteam.ir Www.apv.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 13,795
  • بازدید کلی : 214,289
  • کدهای اختصاصی