loading...
تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohamad در تاریخ 1391/10/09 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

همه چیز در مورد بازاریابی شبکه ای

زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای

منبعی برای اتقال نگرشهایتان

این نظر توسط سلیمان در تاریخ 1391/10/06 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام برشما دیگه پست نمیذارین خبره خوبی که گفتین چی شدما همچنان منتظریم ممنون
پاسخ : سلام بر شما
همین ماه خبر خوب میاد
مطالب جدید هم قرار میدم
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط علی رواف در تاریخ 1391/09/15 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سلام بر دوست خوبم امین بیطرفان برات آرزوی موفقیت میکنم داداش گلم دوستت دارم
پاسخ : سلام علی جان
منم برات آرزوی موفقیت میکنم
;-)
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط nikmanesh در تاریخ 1391/07/13 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا بیطرفان
من به تازگی وارد نتوروک مارکتینگ شدم
و انگیزه زیادی برای فعالیت تو این شبکه بازاریابی رو دارم
پرزنت های که گذاشتین هیچ کدوم شکست نخورد و بازار گرم من خیلی هم از این کار استقبال کردن
اما متاسفانه با التهاب عجیبی که ی دفه تو قیمت طلا ایجاد شد..
من نتونستم هیچکدوم از اونها رو ورودی کنم
به نظرتون چه طور میتونیم مشتری احتمالی و تبدیل به ی مشتری قطعی کنم؟
وقتی میگن صبر کن تا قیمت ثابت بشه؟؟
پاسخ : سلام.خوب هستيد
نتونستي فعلا ورودي كني مطمين باش ورودي ميشن به شرط فالوي دقيق و حساب شده
هنوز فالو ادامه داره
توي نتورك هميشه همه چيز اونطور كه ميخواي پيش نميره
بايد منتظر هر اتفاقي باشي
اگه همه چيز انقدر راحت درست بشه پورسانت حال نميده
كسايي كه ميگن صبر كن تا قيمت ثابت بشه حق دارن چون به ديد نتوركي به كار نگاه نميكنن بلكه ديدشون ديد يك نفر كه ميخواد طلا بخره
قطعا وروديشون ميكني به شرطي كه فالو فراموش نشه حتي الان كه ميگن بزار قيمت ثابت بشه برو پيششون و با هاشون باش اما خيلي از كار صحبت نكن فقط باهاشون باش و نزار ذهنشون منفي بشه و با يه نفر كه منفي هست مشورت كنن ذهنشون به كار مثبت نگه دار چون با كار اكي هستن و فقط مشكلشون عدم ثبات قيمت طلاست
فقط فالوشون فراموش نكن فالوي غير مستقيم ( هدف فقط اكي نگه داشتن تا ثابت شدن قيمت طلاست) احتمال زياد اين هفته قيمتها ثابت بشه
همه چيز ورودي گرفتن فالو كردن
فالو فالو فالو و فالو
best regards
mohammad amin bitarafan

این نظر توسط hessam_h9069 در تاریخ 1348/10/11 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

مرسی.توضیحات به جایی بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
قویترین تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان در ایران (********) اینجانب محمد امین بیطرفان از تیم آقای نیما عاشوری هستم و از زمانی که استارت ابر تجارت کهکشان را زدیم تمام تلاش های خود را بر این نهادیم که بتوانیم یک تیم واحد برای یک هدف حرفه ای بسازیم امید است در راه توانسته باشیم که به وعده خود عمل کرده باشیم Www.galaxyteam.ir Www.vteam.ir Www.apv.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 13,822
  • بازدید کلی : 214,316
  • کدهای اختصاصی