loading...
تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان
محمد امین بیطرفان بازدید : 344 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اغلب قوائد حقیقی زندگی در دنیای ما در حال تغییر است .اصولاً ،مردم نسبت به تغییر بی میل هستند . ما در مقابل تغییرات مقاومت می كنیم . ما دوست داریم در محدوده راحت و آسوده خودمان كه اكثر مردم آن را می شناسند و قبول دارند بمانیم . این طبیعت انسان است . اما این حقیقتی است كه با هر چیزی مخالفت كنید در مورد آن سماجت خواهید كرد ، مخصوصاً زمانی كه شما در مقابل یك روش بهتر كه زمان آن رسیده ، مخالفت می كنید .

تقریباً در تمامی زمینه های فعالیت مثل : هنر ، علوم ، پزشكی و تجارت


به ادامه مطلب مراجعه نمایید

اغلب ایده‌های جدید در آغاز  با مخالفت مواجه شدن .

هر چه ایده منحصر به فرد تر و انقلابی تر باشد مخالفت در مقابل آن محكم تر و بزرگتر خواهد بود .

مثل هر عقیده قدرتمندی ، بازاریابی شبكه ای هم به دلیل مشكل درك آن توسط مردم با مقاومت هایی مواجه شد . هیچ رمز و رازی در بازاریابی شبكه ای نیست . بازاریابی شبكه ای عمر 50 ساله دارد .در اوایل دهه 1940 شركتی به  نام CaliforniaVitamins متوجه شد كه تمامی نمایندگان فروش جدید آنها از دوستان و اقوام و نمایندگان فعلی آنها هستند . به این دلیل كه آنها می خواهند محصولات را به قیمت عمده فروشی تهیه كنند . آنها همچنین كشف كردن كه راحت تر است كه نیروی فروش افرادی زیادی باشند كه هر كدام حجم كمی از محصولات را به فروش می رسانند تا اینكه بدنبال تعداد كمی قهرمان بگردند كه بتوانند محصولات زیادی را بفروش برسانند .

در نتیجه آنها این دو ایده را با هم تركیب كردند و یك ساختار پاداش در مقابل فروش طراحی كردند كه فروشندگان (بازاریابان) را تشویق می كرد كه از میان مشتریان راضی نمایندگان فروش جدیدی را دعوت نمایند . بیشتر آنها دوست و فامیل بودند و حق یكسانی برای معرفی محصول و این موقعیت به دیگران داشتند . اینها باعث رشد نیروی فروش به صورت نمایی می شد . شركت به آنها در مقابل فروش محصولات از طریق این شبكه فروش پاداش می داد .

NetworkMrketing  به همین سادگی متولد شد .

چند سال یعد ، شركت نام خود را به Nutralit Food تغییر داد . در 1956Nutralit بوسیله دكتر Shakli Forrest

به بازاریابی شبكه ای پیوست تا توزیع وسیعتری را از مكملهای غذایی كه تهیه دیده بود فراهم كند .

چند سال بعد ف در 1959 توزیع كننده های قبی Nutralit یعنی Rich Divoss و JayVan Andel شركت Amway را تاسیس كردند . Amway  مخفف American Way می باشد (یعنی روش آمریكایی برای فروش محصولات) مانند بسیاری از پیشرفتهای بدعت آمیز وافعی ، توسعه بازایابی شبكه ای صحیح به صورت ناگهانی انجام شد . سوء استفاده از رشد نمایی این روش باعث شد بازاریابی شبكه ای برای سالها در ذهنا خراب شود و این موضوع هنوز به دلیل درك اشتباه بین مردم وجود دارد . جایی كه پول بابت وارد كردن دیگران پرداخت می شود و هیچ محصول معتبری توسط شركت فروخته نمی شود . این الگوی فریبكارانه بنام Pyramids شناخته می شود در 1974 سناتور والتر مودال  اعلام كرد كه چنین شركتهایی دشمن درجه یك مصرف كنندگان كشورها هستند .

مجری قانون به سرعت برای جلوگیری از سوء استفاده ها دست به كار شد . در واسط دهه 1970 بدون اطلاع درست از اینكه استفاده درست از نتورك ماركتینگ چیست ، كمیسیون تجارت فدرال (FTC ) در میان ملتها چشمان خود را به طرف اغلب شركتهای نتورك گرداند .

در 1975 ، FTC دعوی را بر علیه AmWay اقامه كرد كه موضوع آن این بود كه شركت یك طرح هرمی غیر قانونی دارد و از فروش محصولاتش در مغازه های خرده فروش جلوگیری می كند و باعث می شودذ كه یك ركود تجاری بوجود آید .

AmWay برای رفع اتهام از خودش در مدت 4سال میلیونها دلار برای هزینه های قانونی پرداخت كرد . تا در نهایت در 1979 ، FTC رای داد كه AmWay یك Pyramids نیست ، یعنی منافع آن از فروش محصولات حاصل می شود و در نتیجه FTC ،نتورك ماركتینگ را به عنوان یك سیستم توزیع قانونی و موثر معرفی كرد .

نتورك ماركتینگ در دهه بعد به حد انفجار رسید .

امروزه هزاران شركت ماركتینگ نتورك در آمریكا ، كانادا، مكزیك،آمریكای جنوبی،انگلستان،اروپااسترالیا،نیوزلند، و

ژاپن وجود دارند . نتورك ماركتینگ یك صنعت 100 میلیارد دلاریست .در 1993 AmWay با فروش 1 میلیاردی سریعترین رشد را در بین شركت های خارجی داشت .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
قویترین تیم بازاریابی شبکه ای ابر تجارت کهکشان در ایران (********) اینجانب محمد امین بیطرفان از تیم آقای نیما عاشوری هستم و از زمانی که استارت ابر تجارت کهکشان را زدیم تمام تلاش های خود را بر این نهادیم که بتوانیم یک تیم واحد برای یک هدف حرفه ای بسازیم امید است در راه توانسته باشیم که به وعده خود عمل کرده باشیم Www.galaxyteam.ir Www.vteam.ir Www.apv.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب جدید سایت را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 13,802
  • بازدید کلی : 214,296
  • کدهای اختصاصی